Blessures voorkomen en verhelpen in Arnhem-Zuid

Ergens last hebben en niet helemaal goed weten wat je er nou mee moet, herken je dit?

 

Je gaat compenseren van kwaad tot erger. Naast reguliere blessures zoals last van de elleboog, knie of enkel is er een toename van mensen met (chronische) ziekte en pijn zoals fybromyalgie. Deze doelgroep moet leren omgaan met de pijn maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Met mijn positieve mindset gecombineerd met mijn kennis en ervaring help ik jou graag.

 

Mijn naam is Maurice van der Linden en graag help ik jou met het behalen van je doelstellingen. Dit doe ik met behulp van een stevig fundament in de praktijk: mijn 10+ jaar ervaring met krachttraining en 5+ jaar ervaring als trainer/coach. Dit combineer ik met mijn theoretische kennis over Sport en Gezondheidsmanagement (HAN), verschillende opleidingen in training en achtergrond in Fysiotherapie. Naast informeren en trainen maak ik gebruik van de Mylogenics methode om de spieren te behandelen.

 

Wil jij:

  • Af van vervelende pijntjes?

  • Beter bewegen?

  • Beter leren omgaan met chronische klachten?

Dan help ik jou graag. 

Maurice-van-der-Linden-onze-zzper.jpg

Blessures voorkomen in Arnhem-Zuid
 

Voorkomen is beter dan genezen zegt men vaak. Maar als de pijn niet meer aanwezig is vergeten mensen maar al te snel hoe de pijn was! Door preventief met het lichaam aan de slag te gaan beperkt je de kans op blessures. Dit doe je door het lichaam op de juiste manier het lichaam met krachttraining te belasten. Op deze manier zijn je spieren, pezen en botten namelijk sterk.

Blessures verhelpen in Arnhem-Zuid
 

Vanuit de volgende drie stappen gaan we werken aan minder pijn:

Stap 1. Intake: samenbrengen we de herstel belemmerende factoren in kaart. De gehele leefstijl kan namelijk invloed hebben op de blessure.
 

Stap 2. Onderzoek: door middel van testen bevestig ik het vermoede waar het probleem zit.
 

Stap 3. Informeren & Behandelen: ik informeer je over de pijn en behandel de blessure met mijn handen én door te trainen.

Image by Toa Heftiba

Spieren trainen na spiertrauma
 

Na een blessure is het uiteindelijk zaak om de spier weer te belasten. Dit is een proces van het gradueel opbouwen van de belasting. Ook hiermee help ik u om zo op een effectieve manier zo snel mogelijk weer terug op het oude niveau (of nog beter) te komen.

Vraag een vrijblijvend gesprek aan ​

Heb je (langdurige) pijnklachten en wil je hier graag beter me omgaan of zelfs helemaal vanaf? Neem dan vrijblijvend contact op voor een intakegesprek om te kijken wat ik voor jou kan betekenen en of er een goede klik is.

linden lifestyle balance (2).png

Maurice van der Linden

m.lindenlifestylebalance@gmail.com

Tel: 06 365 325 58